Svaløy
Eigar | 1950 Viktor Lorentsen og Erlling Pettersen, Tromsø 1953 Viktor Lorentsen og Kræmers Fryseri 1958 Viktor Lorentsen og Johannes Skogvik, Tromsø 1963 Johannes Skogvik og Hagbart Kræmer 1968 Gudmund Skogvik og Atle Jørgensen 1979 Gudmund Skogvik |
Fartytype | Selfangar |
Reg. merke | T-79-TD (1950) T-75-T (1964) |
Heimehamn | Tromsø |
Byggeverft | Brastad Skipsbyggeri, Brattvåg |
Byggeår | 1950 |
Byggematerial | Tre |
Mål i lengde, byggeår | 72,9 fot |
Mål i lengde etter ombygging | 84,5 fot 1966 |
Mål i breidde, byggeår | 21,3 fot |
Mål i breidde etter ombygging | 21,0 fot 1966 |
Mål i djupne, byggeår | 9,3 fot |
Mål i djupne etter ombygging | 9,0 fot 1966 |
Tonnasje | 82,18 brt 1950 114,07 brt 1966 92,55 brt 1968 (etter nye målereglar) |
Maskin, orginalt | Grenaa 180 hk |
Maskin, ny | 1963 Wichmann 300 hk hk - 1979 Grenaa 660 hk |
Skipperar | Viktor Lorentsen (1952) Ivar Skogvik Gudmund Skogvik Arnt Otto Olsen |
Ombyggingar Verft | 1966 Kyrksæterøra forlengd, ny baug og nytt styrhus. 1979 Ny motor og reperasjonar ved Isaksens Verft, Tromsø |
Forlist | Forliste etter lekasje ved Risøy 26. januar 1981 under bruksvakt-teneste |
Litteratur | Carl Emil Pettersen: Folk og sel i Vesterisen |