Ora I
Eigar | 1916 P/R John Bergsli, John Olsen, Ole Olsen, Mikal Paulsen, John Jakobsen, Foldvik |
Fartytype | seglkutter |
Reg. merke | T 9 I |
Heimehamn | Ibestad |
Byggeverft | Salthammer, Vestnes |
Byggeår | 1897 |
Byggematerial | tre |
Mål i lengde, byggeår | 53,7 fot |
Mål i breidde, byggeår | 17,2 fot |
Mål i djupne, byggeår | 6,8 fot |
Tonnasje | 34 brt |
Maskin, ny | Bolinder 40 hk |
Skipperar | John Olsen (1917-1919) Oluf Mikalsen (ved forliset) |
Ombyggingar Verft | 1917 innsett motor, pålagd ishud og rusta for selfangst |
Forlist | Forlist i Kvitsjøen 1925 |
Utfyllande opplysningar | 1917 levert 70 sel på første ishavstur 1918 levert etter to turar tilsaman 308 kobb 1919 levert 700 sel I 1925 låg skuta på fangst i Kvitesjøen då dei brått vart overraska av ein NW sterk kuling og snøtjukke. Isen pressa hardt rundt skuta og dei fekk skade i hylsa som medførte stor lekkasje. Dei såg at det var lita von om berging og heiste straks naudflagget. Ishavsskuta «Lance» var nær nok til å sjå flagget og sette straks kursen og starta bauginga mot havaristen, men dei måtte snart gi opp, isen var for tett. Ikkje lenge etter gikk «Ora 1» ned og mannskapet fekk seg ein ufrivilleg marsj over skruisen mot «Lance» som tok dei ombord. |