Dag

Andre namnAdvance
Eigar1884 Robert Charles Nicholles, England
1910 Olav Thoresen Nedrelid, Hjørungavåg
1916 O. Moene, Ålesund kjøpt for kr. 40.000,-
1917 Aalesund Landmannsbank
1921 Johan Andreas Hansen Haram og Ole Ingvald Pedersen P/R, Ålesund
1923 Ole Martiniussen, Feie, Fosnavåg
1927 Anna O. Feie og Martinus H. Feie, Fosnavåg
1932 Peder M. Feie, Fosnavåg
Fartytypetverrhekka kutter
Reg. merkeM 152 A ( 1920)
M 291 HØ (1923)
HeimehamnHjørungavåg - Ålesund - Fosnavåg
ByggeverftYarmouth, England
Byggeår1884
ByggematerialTre
Mål i lengde, byggeår64,5 fot
Mål i lengde etter ombygging73,8 fot - 81,4 fot
Mål i breidde, byggeår17,8 fot
Mål i breidde etter ombygging18,6 fot
Mål i djupne, byggeår8 fot
Mål i djupne etter ombygging8,3 fot
Tonnasje47,57 brt
50 brt
88 brt etter ombyggingar
Maskin, orginaltSegl
Maskin, ny1910 Aalesund MV 50 ihk - 1920 150 hk - 1938 Wichmann 97 bhk
SkipperarOlaf T. Nedrelid (1912-1913)
Gottfred Brandal (1914)
J. Sulebust (1915)
M. Sulebakk (1916)
H. Dreyer (1917-1919)
1928 Peder M. Feie (vart skipper i snart 40 år)
Ombyggingar Verft1910 Forlengd og innsett dampmaskin
1938 ombygd til M/S ved Smedvik i Tjørvåg
1948 forlengd i Tomrefjorden (Kryssarform)
Tidlegare namn"Advance"
ForlistGrunnstøtt og forlist 8. april 1967 ved Rolla i Troms
Utfyllande opplysningar

Bygd i England for Nordsjøfiske. Kjøpt til Hareid frå England i 1904, etter kvart ombygd til bruk på selfangst der den hadde sin første tur i 1913. Dei kom attende til Ålesund den 13. mai med ein fangst på 600 sel.

Det vart ikkje så mange turane på selfangst, og båten vart i all hovudsak nytta til frakt og fiske. Under krigen var den rekvirert til fraktfart av tyskarane.

Ved forliset var den på veg frå Kjøllefjord til Ålesund med fiskeprodukt. Rormannen vart skulda for uaktsom styring.