Excelsior

Eigar1901 Karl I. Hall m. fl. Tromsø
1902 Baker S. Wold m. fl., Tromsø
1905 Bertheus Eilewsen, Ibestad
Reg. merkeT 112 I
ByggeverftEngland
Byggeår1872
Mål i lengde, byggeår72,7 fot
Mål i breidde, byggeår19,7 fot
Mål i djupne, byggeår9,4 fot
Tonnasje72 brt 1872
74 brt 1915
Maskin, ny52 HK Grei.
Skipperar1893 Marcus Johnsen
1905 E. Eilewsen
1908-1914 Bertheus N. Ellefsen
1909 Oskar Grødahl
1915 Nils E. Pedersen
1916-1926 Berteus N. Ellefsen.
ForlistForliste i Nordisen 26. juni 1926
Utfyllande opplysningar

1901 levert 570 sel, 170 stor sel, 5 isbjørn, 4 reinsdyr og 126 tønner spekk

1902 levert frå Austisen 1059 sel, 59 stor sel og 140 tønner spekk

1903 levert frå Kvitesjøen 360 sel,1440 stor sel og 290 tønner spekk

1904 levert frå Vesterisen 250 sel, 242 stor sel, 1 isbjørn og 100 tønner spekk.

1906 levert 500 sel, 120 tønner spekk og 3 isbjørn

1908 levert 220 tønner spekk

Gjekk to fangstturar i 1914 og kom heim med tilsaman 730 sel og 4 isbjørn.

1915 leverte 384 sel og 50 tønner spekk

1916 levert 610 sel og 8 isbjørn

1918 levert 690 sel og 12 isbjørn

1919 ekspedisjon til Aust-Grønland

Sommaren 1926 var skuta på fangst i Nordisen då katastrofen inntraff. Det var stilt og flatt hav, men tjukk skodde som likevel gjorde det farleg å manøvrere i isen. Brått slo propellen i ein isfot og det vart lekkasje i hylsa. Mannskapet stod i fleire døgn ved pumpene, men vasstanden auka sjølv kor dei kjempa og lensa. Til slutt måtte dei gje opp skuta og gå over i fangstbåtane som vart tilhaldsstaden deir i fleire nye døgn før ei anna skute kom forbi og plukka dei opp.